BISTRO

Ville bara berätta lite om gårkvällen. Vi hade det trevligt på alla sätt och vis. Fixade & trixade hemma hos ellen innan vi stack in till bistro där vi trängdes bland massa andra tonåringar. Själva bistro var inte som jag tänkt mig (första gången för mig igår) då det var sjuukt litet och jag hittar tyvärr mest nackdelar med kvällen.

- som sagt trångt
- inte det roligaste folket
- påtal om folket. Vad fan gör ni 94:or där? Helt ärligt, det var riktigt många som enbart tyckte det var patetiskt. Jag menar man går inte på någon fest man inte är "bjuden" på. Har min parallellklass fest så går inte jag dit. Vett och etikett. Så högstadieelever, er tid kommer.
- första gången på länge jag stör mig på "modern" inredning. För i högklackade skor är det inte okej att plötsligt ramla omkull då golvet blir ojämnt. Plan markyta eller trappor, okej? Inte sluttningar och annat skit.
- allt negativt jag kunde hitta under kvällen gjorde allt bara ännu sämre.
+ mina vänner gör allt bättre. Alltid♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0