ANDIFIREDAWAY

Hej igen, nu tycker jag att vi kör på lite uppdatering!
Okej, linköping har varit bra. Vi har myst så som bara släkten kan mysa. Spelat kort, ätit god mat och en massa godis. Vi tog en tripp till IKANO-huset för lite shopping på tisdagen och på onsdagen blev det mer shopping inne i stan. På torsdagen åkte vi hem och jag stack till frissan för att färga håret. Det blev att klippa av allt det slitna vilket var grymt skönt. Färgen blev inte så annorlunda utan min underbara frisör Elisabeth tog mest bort de röda tonerna i håret och la dit lite mer asktoner. Det blev jättefint och jag tipsar er att gå till henne om ni ska färga håret för hon är grym på att se vad som passar och inte passar. Ni hittar henne på Capillago mittemot Rågårds här i Kalmar.

Efter besöket på frisörsalongen åkte jag till ellen och vi tog oss en långrunda med söthunden. Vi mötte även upp angelica och följde med henne för att hyra film. Kvällen slutade till sist med att ellen och jag hamnade hemma hos mig framför datorn och världens bästa serie - vänner♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0