18:01

Nu var det ett tag sen jag skrev. Ska göra helgen så kortfattad som möjlig.
I lördags var det jobb som stod på schemat. Åkte först och köpte halstabletter och sen för att på något magiskt sätt komma in på stagg för att hämta min samhällsbok, misslyckades ganska hårt där. Så jag stack iväg till jobbet och sattes i disken då det var knökfullt med folk. Det var hemskt. Fick ingen luft och jag sprutade tomatsås överallt, usch. Skorna blev röda och jag tappade ett vinglas mitt framför the boss. Kom hem så sent som halv sex och stack direkt ut till pappa för att träffa kåremoarna. Åt mig tjock och kollade på sista delen av millenium som gick på tvn. HV tog guld btw, gutt!

På söndagen väcktes jag runt sju av lillskiten. Åkte in klockan nio för att spela fotbollsmatch. Hade ännu mer ont i halsen plus en täppt näsa, lindad hand och ont i ryggen, nicenice. Men matchen gick bra. Jag sög ju på att springa då min kondition är riktigt dålig. Men jag gjorde ett mål, det första för säsongen och allt, är ganska stolt. Matchen slutade iaf oavgjort men för mig kändes det som seger.

Efter matchen stack jag till biblan, umgicks lite med kalle och beata. Pluggade även lite. Får se hur det går imorrn. Nu sitter jag iaf här och ska fortsätta plugga. Försöker komma in på min bank med hjälp av någon dosa man fått hemskickad, vilket inte funkar så bra. 

Hoppas verkligen ni läste detta nu för jag har skrivit ALLT med enbart vänster hand, vilken effort alltså!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! fin blogg!

Jag undrar bara om du/ni har några mål i livet?

2010-04-25 @ 19:46:04
Postat av: Anonym

vart jobbar du?:)

2010-04-25 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0