rubrik

Okej, hej igen. Hade lite aggriationsproblem nedanför..
Menmen, är lite gladare nuue:)

Bell & jag skulle gått ut och gått på morgonen nu men vi vaknade typ .. nu, så vi ska nog ta den svängen senare idag. Måste bara säga det att vi hade en SJUUKT givande fredag igår! :)

Träffades efter skolan (angelica var med också) & gick ner på stan, åt, träffade mkt folk & shoppade :D Det va ett tag sen nu faktiskt :) Jag köpte en sportbehå, tre koftor/tröjor, matteblock(h) & en par tights :) Ellen köpte ett linne & ett matteblock! Haha, det känns alltid som att jag köper mkt grejer när vi går på stan, men sanningen är den att ellen får rätt mkt saker & går på stan på andra konstiga tidpunkter utan mig ;) & DÅ köper hon kläder, så det så! Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå på stan med min mamma för hon hatar ALLT jag köper (om det inte kommer från H&M logg elr polarn & pyret) & suckar så fort jag provar/ser ngt. Hon har inte samma passion för kläder som jag har.. & pappa skulle jag kunna gå på stan med men han bor ju inte i kalmar så..

Anyway, pratar med ellen på msn samtidigt som jag tittar på vänner! Gud vad man kan bli beroende. Så himla bra (en annan sak min mamma klagar över)! Det var väl allt jag hade att säga :)



Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0