Morning sunshine

Morrn morrn:) Vaknade för en liten stund sen & tänkte göra mig iordning inför skolan snart. Börjar klockan 09.00 idag vilket iförsig är ganska tidigt om man frågar mig men bättre än 08.00 ,right?
Igå iaf hade tove och jag ett sammanbrotts damp och jag låg och pratade om hur depprimerande allt var för tillfället men idag är jag på mycket bättre humör och tänkte traska ut en runda med tomas nu innan skolan.
Planerna inför idag ser inte ut på annat sätt än skolan & sen match senare mot kvällen. Juste Sanna fyller 16 år idag med så grattis till henne:)
Jo igår iaf skrev jag ett jättelångt inlägg om vistelsen på dämmet men det sparades aldrig vilket jag blev förbannad över & vägrade skriva ett nytt. Kortfattat vad som stod var att det inte gick så bra där bla eftersom jag trillade i sjön, haha (klumpiga jag). Men nu ska tomas och jag ut & skutta tjaaooo

hejsvejs ,e


Jag är som fisken i vattnet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0