Jag hjärta Johan Glans!

Det är ngt speciellt med skånska komiker alltså!
Johan Glans World tour of Skåne klingar i bakrunden medan jag försöker skriva detta inlägg. Har ni tid över, sök på youtube & njut. Det finns vissa delar som är helt lovely! Anyway, har faktiskt känt mig väldigt duktig idag! Kom hem från skolan, pluggade fyra sidor matte (!) & sen diskade jag, pluspluspluspoäng till mig!

Okej. Skolan.
Veckorna bara flyger iväg. Det känns som att det skulle kunna vara måndag idag! Kanske är för att man ständigt går runt och sover. Ni vet, vaknar på morgonen, är död fram till lunch. Äter, piggnar till. Somnar på direkten nästa lektion. Kommer hem, slösar all tid framför datorn & tv:n (kanske bara är jag..) och sen går och lägger sig. Jag kommer inte ens ihåg vad vi åt i skolan! Ngt med kyckling iaf.. JO Kycklingwrap! Smakade som tacos, fast ist för köttfärs så hade dom geggat ihop en massa kyckling och ris (?) som inte såg så gott ut. Jag har oxå funderat på en grej. I vår matsal står det små lappar på bordet som säger ungefär "kära elever & matgäster, ta gärna mat 2 gånger ist för att slänga all mat som ni inte äter upp första gången då ni tar för mkt. Visste ni att det slängs mellan 50-60 kg mat per dag i matsalen?" Okej visst, det är mkt mat. Men dom funderar aldrig på anledningen? Hehe. Som från ingenstans kom en kommentar från Felix som lät "Jamen vafan laga något gott kanske?". Underbart att lyssna på, klockrent :) Förstår om ni inte tycker detta är intressant, så ska knipa nu. Titta klart på Johan osv.

Ikv kommer ellen & hennes kusin hit för Idol & mys<3 gillas! 

Hejsvejs ,t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0