Heeeei :)

Första inlägget för min del på någon vecka sådär & jag känner att tove är mycket flitigare än jag när det gäller sånt här även om det var jag som kom på idéen om att starta en blogg. Jaha ni jag har inte så mycket att berätta ,det står ganska still i huvudet för tillfället. Igår iallafall kom min kusin hit & på kvällen senare cyklade vi hem till tovsan och kollade idol med glass, myyys:)
Sen i vilket fall åkte vi hem till patrick och kollade monsters inc med några trevliga (sått lustiga) männiksor.
Haha finns inget bättre än disney/barnfilmer.
Jag måste bara hoppa på tove där om att tiden går fort..shit alltså det känns som att veckorna bara rusar iväg.
Mer än en månad har väl nästan gått av skolan och det känns fortfarande som vi bara är inne på första veckan. Eller något i den stilen. Jaja får återkomma när jag har mer att prata om senare ska ta en dusch nu och sen ut och gå hade vi tänkt. See you 
hejsvejs ,e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0