heeeeeeeeei :D

nu är det måndag och vi är lediga, vilket är awesommme! :D
vaknde precis och känner att jag .. har sovit väldigt gott med tanke på hur mitt hår ser ut, hehe! Jag har drömt om mat, mat och maat! Blev dock lite besviken nu för att ingen är hemma & jag orkar inte göra ngn god frukost. Det blir väl mackor typ. Vilket inte heller är så fel faktiskt!

Idag ska jag nog ut och ta en långpromenix, ta kort och bara mysa i höstvädret här på landet. Snart kommer lillsyrran & pappa hem så då tänkte jag krama ihjäl dom lite (iaf molly som jag saknat så mkt!). Annars ska jag bara vara.. Göra ingenting. Gå runt och inte sitta vid datorn. Japp, ni hörde rätt. Ingen dator förrän ikväll klockan 6! Eller 5 kanske.. hehe. Menmen då ska jag ner och krama sis som kom hem nu! wiiie :)

hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0