avskrivning ..

Let's make a list!

1. Jag är på bättre humör :)
2. Jag har inte lika ont i foten! (klev snett på orienteringen(typsikt mig))
3. Långa samtal med ellen är alltid bra!
4. Farmville på facebook är ngt .. väldigt ointressant?
5. Jag bor i Kalmar (återkommer längre ner)
6. Jag ska paddla imorrn på gympan (y)
7. Jag ska till frisören imorrn :O
8. Ostbollar är fööör gott!

Godegud vilken dag jag har haft! & förlåt så mkt för inlägget längre ner.. Jag hade bara ett sånt där humör där ALLT var negativt! Verkligen allt!

Menmen, onsdag. Ingen rolig dag. Lektioner fram till klockan halv elva, ner till donken & åt, ut till svinö (långt åt ingenstans för er som inte kommer från Kalmar), orientera, klev i .. ett träsk efter fem minuter, klev sedan snett då min blöta fot liksom råkar glida till inne i skon, hoppa omkring på svinö i en timme, gå (?) hem, få dåligt humör, oroa mig för frissan imorrn, titta idol, gråta till grey's, prata med ellen & nu sitter jag här :) Okejokje, jag tröstae mig med ostbollar också (förlåt mamma)! 

Det var min dag:) Nu tänkte jag prata lite om Kalmar .. Fattar ni vilken stad det är? Det finns inte mkt att göra här kan jag meddela, förutom att snacka skit & sånt. Hörde ett sånt där talesätt "Välkommen till Kalmar, det du inte vet om dig själv, vet alla andra" Det säga säkert i väldigt många andra städer men jag känner ändå på ett sätt att det verkligen stämmer här. Kalmar är ingen stor sad, runt 65 000 invånare, lägg på 20 000 till och vi får läsarantalet som KENZA har i sin blogg om DAGEN! Så stor stad bor vi i! Vi har ett slott, ett .. hopptorn på långviken(badplats), vi har cafe corner som gör världens godaste kycklingsallad, vi har oxå lite affärer och annat trams. Vad mer har vi? Juste! Ungsomar som inte har ngt att göra om dagarna och därför spenderar dagarna som gossip girls .. Fast inte anonyma då.

Har ni fortfarande tråkigt? Gå in på dessa bloggar!
Egoinas.se
Kenzas.se
Stylebykling.tv4.se
Lisaplace.devote.se
Amandaberg.com
Kanal5.se/feliciafrithiof
Karnaah.devote.se


& om ni FORTFARANDE har tråkigt kan ni bara klicka in på amandavardet(har ingen aning om bloggadressen) & titta på dom väldigt intressanta videoinläggen. Kissies.se är ganska underhållade hon med! :)


Snygg som få är kvinnan på bilden, hårfärgen är ngt som jag har i tankarna
till frisörbesöket imorrn! :)


Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0