Kvällstanke

Haha sitter här och småskrattar lite för mig själv om allt som händer.. vill inte nämna några namn men allt skvaller man får höra speciellt när man bor i en liten håla som Kalmar och alla vet allt om alla, kan man ju inte annat än skratta åt. I för sig tycker jag det är ganska patetiskt och jobbigt just det med Kalmar att det stämmer verkligen att om någon säger en sak vet resten av Kalmar det inom loppet av typ två dagar.
Värst med skitsnacket är väl ändå tjejer, fyfan så fort man vänder ryggen till kan ens närmaste kompisar liksom stå och snacka om hur dum i huvudet man är( & nu syftar jag inte på att några av mina vänner är så) men iallafall!
Ibland kan man tycka att allt vore mycket enklare om tjejer bara vore lite mer som killar.. pratar om problemet med varandra och inte bakom ryggen, kanske smäller till varandra och sen inget mer med det liksom.
Hade myskväll igår med finmiddag hos angelica tillsammans med ett par tjejer. Jätte mysigt hade vi & pratade lite om vad vi tjejer snackar om med varandra & vi kom fram till: SKS(S) = Senaste, Killar, Skitsnack (shopping)!
Det stämmer ganska bra faktiskt. Aja nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig. Är jättetrött sen en lååång tjejkväll igår & imorgon börjar skolan 09.00, nattinatti
hejsvejs ,e

Kommentarer
Postat av: angeeelica:)

bara så att ni vet, er blogg är skiiiiitbra!

2009-09-28 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0