21:38

Det flödas med inspiration här i bloggen va? :)
Ellen verkar ha lagt av med bloggandet.. Jag försöker göra det varannan dag åtminstonde, vilket är bra eftersom ingen läser det man skriver iaf ;)

Nåväl, idag har jag varit i skolan som vanligt. Orientering på morgonen mitt i ingenstans. Själva utgångspunkten fanns inte ens med på kartan.. hehe. Sen hade vi estetisk bild typ. Rätt kul eftersom jag tkr om bild:) sen hade vi historia & sen fick vi gå hem som oxå var helt okej. Efter skolan tog jag det lugnt, tittade på vänner & sov lite. Sen var det dags för dans vilket var kul. Inte för jag är så speciellt duktigt på att dansa men det ger lite kroppskondition iaf! Efter det så stack jag hem, carro skrämde livet ur mig genom att berätta om filmen "mannen under trappan" USCH! Läskigt värre & jag höll på att dö av rädsla de hundra meterna jag skulle cykla från carro hem till mig hehe..

Nu har jag sett på idol & jag måste ju säga att han erik är för bra! Diggade Nils innan han åkte ut, riktigt skön kille det :) Annars vet jag inte riktigt vem som är bra. Hon med lockiga håret kanske? Har fortfarande lite svårt att fatta att vissa som är med i idol är lika gamla som mig! Känns väldigt konstigt med tanke på hur vuxna alla 16åringar ser ut (då menar jag inte mig själv, utan tex hon durma). Kanske man ser äldre ut än vad man själv tycker? Egentligen vet jag ju att är rätt eftersom alla telefonsnubbar på stan kommer fram och börjar babbla "hej vad har du för abbonnemang blablabla.."

Haha se nu. Nu blev det både inspiration & lite annat. Dock sämre för mig eftersom jag måste PLUGGA! Har engelskaglosor & franskaglosor till imorrn. Engelskan går väl an men franskan behöver sig en till omgång.

Hopp, helg imorrn. Det gillar vi väl? Känner dock hur halsen värker & näsan får allt svårare att andas.. Men det är väl så det ska vara på hösten. Så nu ska jag plugga franska, sen blir det sömn! UNDERBART ORD!


Bild tagen förra året när ellen & jag bestämde oss för att promenera
varenda söndag. Hehe hur gick det med det löftet?

Hejsvejs ,t

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser....så jag får veta lite om ditt liv:-)

Puss

2009-09-25 @ 22:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0