Lyckad helg

Det var ett bra tag sen man skrev något här:) Jag trodde faktiskt att bloggen för min del skulle bli en sådan alldaglig rolig fritids syssla.. Där ser nu hur fel man kan ha, jag har varken tid eller ork längre! 
Skolan är igång på allvar nu & det är massor att göra! Fotbollen är faktiskt över för min del eftersom jag spelade sista matchen igår och det blev seger så vi vann hela serien, kanonbra(:
Jag hade lite av en lyckodag går faktiskt. Först var det match mot madesjö som slutade 2-0 till oss och därmed vann vi serien & går upp i division , (även om jag lägger ner fotbollen nu så det blev ju i varje fall ett bra slut)
Efter matchen fick vi iaf champange, rosor & smörgåstårta.. helt okej! En annan sak som också var helt okej är att jag fick en ny dator & en ny mobil av pappa och mamma sen när jag kom hem plus att mina kusiner kom hem till oss, vi åt grillbuffé och sen stack jag och tove på "fest"( om man nu vill kalla det de)
Jag är i vilket fall mycket nöjd med min dator och mobil. Mobilen är en W595 i vitt & datan en macbook apple laptop också i vitt :) Ska bara lära mig hantera dom nu också.
Nog om igår,idag har jag varit och fikat på stan med klassen och nu kom jag hem från mattis för ett tag sen som hade födelsedags fest hos sig med jättegod mat han mixat ihop & lite annat smått och gott! Gick dit med Selma och träffade massa kul folk där, så får säga tack till Mattis igen & grattis.
Imorgon är det ingen skola.. looooovley
hejsvejs ,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0