17:48

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på när ellen klinkar på pianot. Barnen i bullerbyn, smoke one the water mm. Låter fint!:) .. & nu drog hon igång titanic bara för att impa på mästaren(mig), haha!

Somsagt, skola som vanligt idag och det rullade på väldigt.. vanligt.
Har liksom inte så mkt att berätta om matte, historia & svenska. Hade en kul stund på svenskan i cafeteria där vi skulle studera studietekniker. Iaf tills läraren kom och sa att vår "studieteknik" inte riktigt fanns med i de olika studievägarna. Efter skolan åkte jag iväg för att ta den sista sprutan för den dära livmoderhalscancern. Det gjorde faktiskt inte så ont :)

Åkte hem och hann vara hemma i fem minuter då ellen kom så nu har vi tittat på Vänner & i fotoalbum. & vem visste att det kunde vara så kul? Haha, gamla foton på oss i femman-sexan. Hilarious!

UPPDATE 19:55
Min arm värker och jag ska trösta mig med varm chocklad!

Foton tagna av mig,

Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0