tooorsdag

Heeei bloggen:)
Det är nog första gången faktiskt jag vaknar i tid för att till och med ha tid till att skriva ett par rader här. I för sig har jag ju en hel del att fixa inför dagen så tiden kanske behövs men är det bara jag som tycker det är i princip omöjligt att ta sig upp när man vaknar. Speciellt nu när det är kolsvart ute fram till ja nu ungefär (08.00). Sen blir håller ju ljuset bara i sig några timmar med innan det blir mörkt igen vid 4 snåret!
Idag iallafall smäller det.. kemiprov<3 hm jo..fast näe!
Provet är väl det momentet under dagen som jag bara ska försöka få överstökat så fort som möjligt. Har lite så smånoja också över att jag inte hunnit med att kolla alla sidorna i boken till provet eftersom jag somnade igår kväll men whaaateveer :)
Det jag möjligen kan ha menat med den där smällen är i så fall skattjakten senare under dagen och sen hoffmaestro ikväll.. helt ok :) Dock lär vi göra bort oss som fan på skattjakten men men..det är väl det den är till för?
Nähe ni nu börjar få lite småpanik över hur jag ska hinna allt här när jag tänker efter. Skriver senare under dagen.. chacha

hejsvejs ,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0