Super helg:)

Jag och mina kära vänner har haft en superhelg tillsammans. Det började i fredags med tjejkalas för att fira toves födelsedag hemma hos tovsan:) Vi lagade trerätters och åt tills ingen kunde röra sig längre, haha sen låg alla bara halvdöda i soffan & snackade skit till långt in på natten.
 Sedan på lördagen kom mamma & hämtade tove och mig & körde oss in till stan där jag köpte två par tights, ett par jeans & en lång t-shirt (så nu är det verkligen läge för mig att börja spara pengar till stockholm). Vet dock inte om jag kommer lyckas så bra för jag har redan skrivit upp en "vill ha" lista där vissa saker lockar lite mer än andra. En kamera tillexempel. Usch blir så sur när man kollar på allas fina bilder och sen själv har man bara bilder sen 7an & 8an pga att man inte har en duglig kamera. Så det ska jag försöka skaffa mig!
Gårdagens kväll blev iallafall som så att vi fick jäster hit och åt lite tacos innan tove och jag fixade oss och drog till eriks inflyttningsfest. Efter att ha varit en stund där följde jag selma & så åkte moa, emma ,tovsan & jag till ett annat ställe i oxhagen som var lite sådär så vi stack till elin i berga istället där vi träffade på lite halvdraget men trevligt folk. Vid halv tre någon gång fick vi skjuts hem av anders mamma så i stort sett var det en lyckad kväll men masssor motion. Överdriver inte när jag säger att vi gick typ 3 mil, eller okej vi tog cyklar och bussar också men iaf:) Glada som små barn på julafton var vad vi var är vi kom hem utsvultna kl 3 på natten och mamma hade satt fram massa godis, paj, chips, saltapinnar mm. Tyckte nästan vi gjort oss förtjänta av det efter allt rännande runt om i kalmar. 
Söndag idag då & det är väl..inte alls lika kul. Räcker nästan med att kolla ut genom fönstret för att man ska bli på halvtaskigt humör. Skulle behöva plugga också så jag ska nog bara gå runt här i min pyjamas hela dagen och slappa innan en ny skolvecka börjar. Några blider blev det ändå sen i fredags.. hejsvejs ,e
Mysan, ute i kylan :)
Skaaagen i våra hjärtan <3
.
Födelsadags tovsan:) 
Beckabus :)
Carro and mee
My & Agnes får avsluta med en finfin bild:)

Kommentarer
Postat av: My

looooove! <3

2009-10-12 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0