SKOLFOTO

Det blev ju sådär. Är faktiskt för en gångs skull nöjdare med min enskilda bild än klassfotot. Vilket inte är bra eftersom det ska visas för hela kalmar.. LOVELY!

Menmen, här är en retusherad bild gjord av fellebooi som jag tänkte lägga upp bara för att visa hur vi i SP09E ser ut!


Fina va? haha ♥

Annars har min dag varit ganska dålig. Maten i skolan var väl det ända bra. Köttbullar, gräddsås & potatis, det är barnmat det. MUMS :) Jag har dränkt mig i plugg de senaste timmarna så nu tänkte jag ta ett långt & skönt bad, mkt länge sen! I veckan blir det att kolla kamera med pappsen. Det står mellan en nikon d3000 eller en canon EOS 1000d. Får se vad det blir! Ha det braao, hörs senare ikv eller imorrn!

Hejsvejs ,t


Kommentarer
Postat av: melissa

haha snyggt ;)

2009-10-20 @ 17:28:45
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Felleboooooooooi

ChaCha Fellebooi här ! hoppas alla gillade min stekiga bild, själv tyckte jag typ den var helt top notch...

2009-10-20 @ 22:32:04
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0