Ogilla kalmar!

Tjenatjena mittbena!
Allt här har gått på i full rulle så jag måste erkänna att jag inte lagt ner så mycket energi på bloggen. Får försöka kompensera det nu då med ett långt inlägg om helgen som varit (förstår om ni inte orkar läsa) hihi. Iallafall i fredags hände knappt något alls mer än att skolan körde på som vanligt och på kvällen gick jag och tovsan hem till patric för fredagsmys med Harry Potter & halvblodsprinsen:)
Gick hem i hyfsad tid men slutade ändå med att jag gick och la mig vid 3 tiden eftersom Anton tittade förbi vid 1 snåret:) Sen på lördagen var det bara att ta sig upp i tid till gymnasiemässa mellan klockan tio till två där man fick gå runt och känna sig stor för massa nyfikna 94or. Fattar egentligen inte varför dom låter oss ettor göra det med tanke på att vi bara gått gymnasiet två/tre månader eller något?
Iallafall kom tove dit och vi körde runt lite och kollade på skolorna innan vi åkte raka vägen till maxi och handlade på oss vindruvor så nyttiga som vi är:) Gick inte så bra dock med tanke på att vi slutade på mcdonalds tillslut endå.
Senare på kvällen kom mina kusiner & övernattade här. Meningen var den att jag tove och johanna skulle dra oss ut och kolla om det var hyfsat kul i en lokal men det Sög med stort S!!!!!! Allt var jätte skunkigt så Tove var den ända gjorde rätt i att stanna hemma istället och kollade körslaget med choklad och ostbollar.
Nästan som upplagt för att det skulle bli slagsmål faktiskt som det självklart blev och polisen kom! Usch att kalmarhelgerna aldrig kan bli normala.. det blir vad man gör det till gott folk och som det ser ut nu sabbar ni bara det för er själva.
Usch vad johanna och jag var deppiga på vägen hem. Vi gick bara & snackade om hur surt det är att vara fast i lilla fucking kalmar & försökte komma på ett sätt att ta oss här ifrån så snabbt som möjligt! Lugnade mig hur som helst sen morgonen efter och gick ut en promenix med tovsan ,fast det regnade så vi kikade förbi hemma hos Carro istället med lite skagenröra och baugette.. inte helt fel:)
Så nu sitter jag här hemma och försöker börja plugga till kemiprovet som är på torsdag men jag orkar verkligen inte så funderar på att ta tag i det imorgon istället och lägga mig framför tvn och vänta på Wallander som börjar vid nio! Mjo så får det bli.. en vecka till höstlovet nu bara ,längta. På tal om det är jag sur över att någon fucking sida på internet har tagit mina uppgifter och skickat sms till mig varje månad som jag inte lagt märke till förstås förrän jag fick hem en räkning på 2000 kr:( Jaja nu ska jag stänga av datorn och gå ner och göra mig lite fruktsallad till filmen senare, adios amigos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0