M O N D A Y

Okej känner att tovsans & min uppdatering varierar väldigt mycket från dag till dag. Vissa dagar skriver vi (mesta dels hon dessvärre men jag ska bättre mig) en gång varannan minut och dagar som idag skriver ingen av oss något alls.Inte förrän nu dvs när jag tog mitt förnuft till fånga:)
Måndag idag vilket betyder början på en ny skolvecka. Inte utan att man blir lite deppig eftersom det även är första veckan med ett prov men det löser sig nog. Har iaf sovmorgon imon så tänkte sova ut riktigt ordentligt.
Idag började skolan som sagt klockan tio över åtta och man är alltid sådär extra seg första dagen efter helgen. Speciellt nu när det är så fruktansvärt kallt & mörkt med när man ligger där i skummet under sitta varma täcke och drar sig från att somna om. Är det bara jag som tycker det är näst intill omöjligt att ta sig upp på morgonen nu under vinterhalvåret?
Kom hur som helst hem nu efter ännu en kul kväll at toves:) Satt hemma hos henne nere på stensö & tramsade för fullt och käkade kladdkaka tillsammans med Anton ,angi ,tovsan & manne. Haha det är sjukt hur kul man kan ha när man är trött egentligen.
Jaja nu ska jag sova så jag verkligen får ut den sömnen jag snackar om. Tror jag är för dålig på det över lag efter som jag knappt sover mer än 4-5 timmar i genomsnitt på en natt så det får jag ändra på.. godnatt :)
hejsvejs ,e


Jag & min bror ,morgontrötta pch feejna i våra pyjamasar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0