Kallt Kallare Kallast

I´m sitting here in my booring room, it´s just another cold thuesday afternoon!
Hihi värst vad jag var käck idag:) Nej men seriöst det är SVINKALLT i mitt rum så jag springer runt i huset för att hålla värmen uppe. Okej kanske inte bara därför.. är hyfsat rastlös också. Brrrrr Jag fryser ju knäna av mig!
Känner att jag har stort behov av att plugga eftersom skolan börjar dra igång på allvar & jag har spanska dialoger tills imorgon, spanska prov på fredag och nästa vecka väntar det fruktade kemiprovet. Usch kemi är inte mitt ämne:(
En annan lite mer skojigare sak som händer imorgon är tovsans födelsedag. Eller okej det kanske inte är så att jag får ut så mycket glädje av den men som man säger.. det är ju kul när det går bra för andra:) Haha björn gustafsson tiderna alltså. Tänkte iallafall tracka henne med gratulationer för att uttrycka sig fint.
Men hm vänta nu.. det var en gemensam blogg ja! Ska inte säga så mycket mer då än GRAAAAATTTIS BÄSTASTE<3 (om jag somnar innan tolvslaget, hihi)

hejsvejs ,e

mmmmmmmm... för lite mer njutning i livet :)



Kommentarer
Postat av: tovvs

hihi tack & du är söt & bilden är ful :)

2009-10-13 @ 19:28:20
Postat av: angi

najsiga bilder ju tove! :)

2009-10-13 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0