Inlägg á la ellen

Får göra en snabb inflik här bara som omväxling från mina tidigare uppsattser till inlägg. Kom hem från skolan nu iaf efter att jag och angi satt över i skolan och skrev klart vår svenska jämförelseanalys som ska vara inne denna veckan. Känns skönt att ha det avklarat men nu väntar timmar av frossande i kemiböckerna för min del:( Tänkte sattsa på att bli klar med det idag så jag kan ta lite ledigt och gå på stan och så innan provet på torsdag.
Ska också till frisören imon och jag har lite halvsvårt för att bestämma mig vad jag vill göra med håret? Som det ser ut nu är det väl mest ett stort fågelbo men funderar på att följa på tovsan och go brownie?
Usch det här var svårt. 
Det är iaf skattjakten med palace som avslutning på tordag så det lär bli en riktig höjdpunkt:) Tänkte gå in på det mer senare har som sagt masssssa kemi som väntar!
mmmm... på tal om det hör jag hur pappa diskutera mcdonalds & pizza därute. Ser ut som att jag får lite möda för allt plugg och slit trotts allt. Ojdå nu blev det en lång text ändå. Jaja see you


hejsvejs ,e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0