happy happy girl

Hejsan hoppsan alla stalkers! (ett mindre trevligt sätt att hälsa besökare välkommna på)
Idag har jag åkt bil &.. ja det var väl allt. Började resan hemmåt kalmar idag och kom hem för någon timme sen sådär.
Lovet hitills har varit lovley. Tripen till stockholm och linköping var inget annat än toppen.
I linköping bodde vi hos toves mormor och morfar & gjorde inget annat än att bara slappa och njuta av lovet på sådant sätt det ska njutas på!
I måndags tog vi tåget till sthlm där vi bodde på ett jättemysigt hotell på Drottninggatan och där efter ägnade vi 17 timmar de två följade dagarna med att springa runt i affärer & shoppa loss:)Kan inte beskriva hur ont vi hade i fötterna sen men mycket handel blev det så då var man nästan pank igen. 
Förutom att shoppa var vi oxå på restaurang och åt finfint och sedan såg vi bio - The ugly truth som var skitbra.
Ja det var väl våran resa hitills. Tove kommer senare med bilderna om hon inte redan lagt upp dom och sen kan vi berätta lite mer ingående om vår shopping och alla små roliga händelser.
Måste äta nu men tänkte bara avsluta med att säga att jag är happy eftersom mami och papi bara kommer med glada nyheter nu när man kommer hem så har nästan hela resten av lovet planerat. Längtar lite smått tills imorgon men tänker inte berätta för mycket i förtid:)
Nu ska jag ut och gå en runda med angi iaf och när jag kommer hem väntar lite hyrfilmer och mys.
Livet leker!
hejsvejs ,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0