FILMIGENSÅKLART

Japp, jag kommer än en gång att prata om film. Ligger här i min säng med datorn i högsta hugg. Har haft fredagsmys med onyttigt skit & film. Har tittat på skärgårdsdoktorn mm. Men det jag egentligen vill prata om är Hajenfilmerna.

Jag vet inte vad som flugit i mig eftersom jag blir räddare för varje gång jag ser dom .. Men jag fortsätter att kolla på dom. (måste nog sluta med det, vill inte sluta som mor min) Anyway, my point.

Såg nyss tredje filmen, för första gången. Vet inte om det har att göra med att den ska vara i ngt 3Dshit men herregud så overklig! Inte ens läskig. Fattade verkligen ingenting.. Ettan & tvåan är iaf lite scary & verkliga. Ja, inte verkliga men ni fattar.

Har fyran kvar att se nu sen så slutar jag med hajenfilmerna. För gott!
Ville bara framföra min åsikt om världens äldsta & mest sedda filmer typ. Nu sådär 40 år senare. Ha en bra natt, ska stänga av datorn & sova nu. Imorrn ska jag till öland för att äta kroppkakor hos farmor. Sen har jag en överraskning att visa :D


Vad säger ni? Är det hiss eller diss på Hajenfilmerna?

Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0