@ stagg

Heeeeei, nu sitter jag på stagg & har hoffat åt mig en dator på toves lektion. Haha känner mig som en brottsling inne på fiendens mark!Inte bättre blir det ju av att hela byggnaden ser ut som ett stort fängelse och jag kommer inte hitta ut härifrån sen:( Jesper & felix sittrer och mobbar mig dessutom men ja.. avundsjuka visar sig i olka former, GO KAGG! Iallafall kände jag att jag behövde uppdatera lite bättre eftersom tove typ gör det.. varannan sekund!

Hihi deras datorer är as coola förresten.. man kan snurra runt dom i luften:) Aja jag skriver att kuligare inlägg sen när jag kommer hem, Over and out

hejsvejs ,e


Stagnelius.. welcome to hell(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0