trötter!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..!

Jag är så sjukt trött idag. Har skrattat åt allt & alla. (förlåt till er som tagit illa upp)

Har tittat på ett kul youtubeinlägg nu, & kan inte skuta skratta! Så nu lyssnar jag på sorglig musik för att lätta på trycket lite.. Kom nyss hem från mammas kompis Malin där jag har varit barnvakt till hennes 4-åriga dotter Ellen. Är somsagt heeelt borta/slut/trött/överdoserad av skratt/flummig så jag ska sova nu, blev ett lite tråkigt inlägg som avslutning på dagen. Men hey, jag har ju faktiskt skrivit två till!

& ja okej, solen kom fram runt elva. Fast vinden kan dom inte kalla måttig. Kanske mer måttlig STORM. Hon läste säkert fel. Som vanligt. Alltid något menar jag. Jag svamlar nu. God natt.

Hahaha sökte på "john blund" på google & fick upp jätteroliga bilder. (som givetvist inte går att lägga upp på bloggen) Ska han se ut så? Så sjukt kul! Hahaha åh gud min mage.

Hejsvejs ,t

Kommentarer
Postat av: F

aa men jag tycke de e bra!

2009-10-07 @ 22:45:37
Postat av: tovss

hahaha underbart :D

2009-10-08 @ 06:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0