Draft: Okt. 6, 2009

Okej nu är det mer än 4 timmar sen jag åt & jag har fortfarande lika ont i magen:( Det är inte bra när mamma lagar till kött, pommes & bearniesås alltså! Tänkte ut och röra lite på mig faktiskt för att lätta på trycket eller hur man säger. Hm eller får se hur det blir med det vid närmare eftertanke! Kollade ut genom fönstret och risken är väl att man blåser bort om man går utanför dörren plus att johanna har min vinterjacka så jag lär frysa rumpan av mig.
Annars gör jag inte så mycket hörde ni, sitter bara här och "rockar" till lite musik( STAGG ÄR DISCO, KAGG ÄR ROCK´N ROLL). Lustigt hur musik egentligen kan få en så.. taggad? I alla fall en del sorts musik. Haha får bara knasiga flashbacks nu på hur mina lustiga vänner & jag kan ställa oss och börja hoppa och dansa till en låt helt utan förvarning & hur tovsan och jag helt plötsligt kan få för oss att ställa sig och sjunga julsånger på stan mitt i sommaren eller dansa runt i butikerna till vissa låtar. Så om ni ser oss på stan.. vi är inte handikappade, vi har bara lite vrickad humor.
Hm det är skitsvårt det här med vad man ska skriva & inte på bloggen alltså? Har anlitat angi nu till att komma med lite inspiration men hon är på dans nu.. fan när man väl behöver henne:( Haha okej nu ska jag inte vara taskig hon är faktiskt "användbar" inom flera områden. 
Ajdå nu hyser mammsen all agro där nere så ska gå ner och se om jag kan få henne på bättre tankar! Jag får försöka komma på något vettigare att skriva om imorgon.. Adios amigos:)


hejsvejs ,e










Kommentarer
Postat av: Angi

hahahhaha, hur skulle du tex hitta till matsalen utan mig?! natti bell<3

2009-10-06 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0