Saturday

Halllå people:)
Lördagkväll och min kusin & jag har bokat biobiljetter till fame. Haha mycket film blir det i denna bloggen.
Vi skulle ju faktiskt kunna bryta mönstret lite och göra detta till en stor filmtips blogg för att skilja oss lite från alla modebloggar.
Idag åkte jag & bella ut till det nya mode huset borta vid ikea. Jag säger då det, Kalmar is going to be a storstad:) Inte för att jag var särskillt impad av modehuset som i princip bara innehöll alla affärer som redan finns här förutom Cubus. Så det slutade med att vi gick och fikade på IKEA iställlet.
På tal om det måste jag också berätta att vi köpt en ny bil som är as grym. Tycker faktiskt pappa alltid brukar lyckas med att inhandla fräna bilar eftersom den förra hade två tvskärmar i huvudstöden. Men denna är inte fy skam den heller. Den kanske inte ser så mycket ut för världen utanpå, men om man tar sig en titt inne kan bilen faktiskt till och med prata och man kan beordra den att göra saker som att byta låtar & ändra temperaturen och sånt. Man kan oxå ringa till bilen eller till andra från bilen så att alla som sitter i den kan prata med den som ringer. (Observera att det är sveriges mest otekniska människa som talar, så jag är helt hyper över detta)
Okej nog om vår supertuffa bil. Tovsan och jag har beställt resa till åre nu så vi åker på sportlovet, wiiiee. Eller tekniskt sätt var det våra pappor som gjorde det eftersom dom ska åka med och hålla ett öga på oss så vi inte slår halvt ihjäl oss i backarna (eller jag iaf, tove har åkt sen hon var liten sörrrrö).
Okej får prata mer om detta någon annan gång nu ska vi äta tacos(som jag btw inte tycker är godaste maträtten som alla andra) och sedan iväg på bio. Lök måste vara världens mest besvärliga grönsak att skära förresten..man gråter som ett barn varje gång. Iaf jag och självklart är det de jag har suttit och gjort i en halvtimme nu. Jaja glad halloween på er alla (om man nu kan säga så) & ha en myslördag för det tänker vi ha(:

hejsvejs ,e

Konsten att missbruka en webcamera..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0