lööördag

Heei:) Lördag morgon och jag är redan i full gång med packningen tills i eftermiddag. Vid två tiden åker nämligen jag med tove & hennes mami till linköping & sedan vidare till sthlm. Haha oj vad vi ska röja i city & tillbaka är vi inte förrän på onsdag/torsdag. Har fått lite pengar nu med så nu blir det shopping:)
Igår iaf hade jag för det första världens dödaste dag. Jag var uppe till fyra tiden på morgonen efter torsdag kvällens hoffmaestro & började skolan 08.10 med matte och sedan naturkunskap direkt efteråt. Haha skojar inte när jag säger att angelica och jag tog två steg i trappan, stannade, satte oss, tog paus & sedan fortsatte med yttligare två trappsteg!
Fick som tur var ett glädjerus senare på kvällen när mamms & papps kom med lite uppfriskande nyheter. Inget sådär jätte stort men saker som endå gör en glad och gynnar en i framtiden:) Det är faktiskt dom där småsakerna som gör en på riktigt bra humör.
Haha jo innan jag drar mig upp till ica tänkte jag berätta lite om våran skattjakt i stora drag (såg att tovsan redan förklarat lite). Jag & 5 tjejer från klassen klädde iaf ut oss till militärer och fick sedan ett papper med 20 uppdrag med anknytning till temat vi var utklädda till, som man var tvungen att genomföra samtidigt som vi filmade det som bevis på att vi verkligen gjort det. 
Tänkte inte nämna alla men några exempel:
 *Slå upp ett tält utanför HM, låsas att ni bor där & sedan beordra en random att packa ner det.
*Knacka på hos en okänd människa och fråga om ni får gömma er där eftersom ni är blir jagade.
*Köp ett par fiskbullar som två av er ska äta upp framför juryn. (har aldrig mått mer illa)
*Gör en militärmarsch på larmtorget med åskådare & sedan dansa inför två randoms.
*Posera med en polis & skräm upp en människa plötsligt på stan.
  
Haha tro mig när jag säger att vi gjorde bort oss. Tror att vi gjorde alla uppdrag faktiskt till och med ett par extra som att springa in i staggs gymnastikhall när dom hade någon form av träning där och skrika "HÖGER VÄNSTER KROSSA STAGG, HÖGER VÄNSTER LEVE KAGG"


Juste igår kväll var några av mina mongovänner här till klockan 2 eller något och hoppade sönder min säng. Tänkte bara säga att jag tycker om er även om ni är minst sagt.. annorlunda:) Okej nu ska jag inte skriva mer, ville bara få fram att det var en lyckad kväll/ natt i torsdags och att jag är excited över resan om några timmar plus alla andra roliga festligheter i framtiden :)

hejsvejs ,e


Ego bild.. nya bilder kommer efter toves och min lilla resa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0