HOFFMAESTRO!

Haha jaa, som ni ser hade vi the time of our lives igår! Hoffmaestro ägde sönder hela palace! Diggar deras musik tusen gånger mer nu än innan, mummms!

Men visst, dagar som igår har ju sina negativa sidor dom med. Väckarklockan ringde inte och jag vaknade runt elva. Gjorde mig "i ordning" på kanske .. tio minuter då mammsen körde mig till skolan. Va så himla hungrig eftersom jag inte ätit på nästan ett dygn. & vad får vi för mat? Jo, bakpotatis. Visst, väldigt gott men inte speciellt mättande. Jag fick iaf gå på två rätt slappa lektioner innan mamma hämtade mig(väldigt snäll idag) & nu sitter jag här. Alla är helt slut idag, utom jag. Jag fick ju ändå min sömn hehe. Nu ska jag fortsätta lyssna på Melissa Horn & bara .. vara. Underbart med loov!


Hoffmaestro. Mycket, mycket bättre live!

Hejsvejs ,t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0