14-10-09

Okej nu har jag fått utbrott på min kära far pågrund av värmen här i huset som förövrigt är lika med noll & ingenting! Min kära moder tror nämligen att det fortfarande är sommar väder ute och har inte satt på elementen utan kör istället med öppna fönster. Förklaringen till detta lät ungefär något i stil med: "Men man kan ju knappt andas här inne, vi måste ha in lite syre!" Hm ja vi ser ju hela logiken i att man inte får luft om man inte har fönsterna vidöppna när det är minusgrader.
Tog hur som helst ut min aggression på pappa efter jag gått här hemma nu i några dagar och frossat av kyla så nu är elementen på full sprutt:) Okej att det kanske går lite långsamt för huset att värmas upp helt men det är på gång iaf. Och med det menar jag att jag börjar få tillbaka känseln i mina tår! Och nu överdriver jag inte alls.
Iallafall kompenserade pappa mig lite nu med nybakade frallor och varm oboy så han har fått mig på humör igen:) 
Tovsans födelsedag har det varit idag med så jag kom till henne i skolan och var med på deras sista lektion innan hon och jag promenerade raka vägen till donken där jag bjöd henne på det hon ville ha. Haha ja observera nu att en vanlig människa hade velat bli bjuden på en finare restaurang eller någon affär av något slag..  men inte totte inte!<3 
Hur som helst när vi kom ut från mcdonalds & skulle låsa upp våra cyklar, ja vad har hänt..jo alla cyklar står helt orubbliga förutom hennes och min som ligger omkullvältna! det är som ett tecken liksom ,haha.
Senare när vi satt hemma hos tove fick hon lite presenter & är det bara jag som inte har den här medglädje förmågan att bli överlycklig när hon sitter där med sina 5300 kronor. Eller okej lite glad blev jag väl, bara för att hon blev det isåfall.
Okej nu har jag babblat för mycket som vanligt. Ska krypa ner under täcken och försöka få tillbaka min normala kroppstemperatur.. wish me luck:) Nattinuffsan


hejsvejs ,e
Att denna tovellen grejen alltid ska skilja sig från alla andra:)

Kommentarer
Postat av: tovvvs :D

hihi men jag gillar't :D

2009-10-15 @ 14:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0