dagen före ..

Sitter här vid mitt skrivbord & pluggar. Helt sant faktiskt, tro det eller ej!

Kom på att jag inte suttit i min "skrivbords"stol på hur länge som helst. Jag menar vem sitter i den när man har en fotölj & en säng liksom? Inte jag iaf! Men jag kom nu att den i va så dum, hehe.

Skolan börjar dra igång på allvar nu. Tre prov denna veckan, ett matteprov idag som förövrigt gick skitbra, (eller skitdåligt, kan ju tänkt helt fel) & på fredag har jag franskaprov & matteprov del B. Så det är bara att dra igång pluggandet. & jag är j på rätt väg, här i min "skrivbords"stol och allt! Det är väl bara datorn som ska försvinna för att pluggandet ska få all uppmärksamhet.

Lugn dag idag annars. Historia inställd pga att vår mest irriterande lärare kom försent. Sen matteprov då & sen åkte vi ner till staden för att äta lite innan vi hade svenska som slutade halv tre. Då stack jag hem till papps & nu sitter jag här..

Jag har inte så himla mkt att berätta, kollade en massa roliga youtubeklipp igårkväll som jag funderar på att dela med mig av. Juste, för er som inte vet så fyller jag år imorrn. Bara 16, shit vad jag är mini.. & ja, ni vet ju vad jag vill ha i födelsedagspresent. Ja exakt. En kamera.

Här kommer klippen & sen kommer ellen förmodligen skriva ngt bättre.


Sen efter 0:40 blir det ointressant men gud vad jag skrattade igår!



Haha, ursäkta röran med filip & fredrik. Är jag den enda som inte sett dessa?



Okej, inte lika kul att itta på idag. Men shit ;)

Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0