S U N D A Y .

Rätt tröttsam dag. En dag som tyvärr måste finnas. Dagen då ingen gör något alls. Bara vilar ut sig, städar eller något annat tråkigt. Men hade inte söndagar funnits hade lördagen blivit söndag. Tyvärr.

Jag är på depphumör som vanligt. Eller trötthumör rättare sagt.
Min helg har varit toppen! I fredags hade vi verkligen the best time (ellen la upp bilderna sen i fredags i förra inlägget. Tagna med Mys jättebra kamera, jag är avis!) men jag råkade på något sätt tappa bort min kamera. I mitt egna hus? Konstigt konstigt. Så nu är jag inte bara en tjej som verkligen vill ha en systemkamera utan en tjej som inte har någon kamera alls.. Vilket suger rätt hårt.

Igår vaknade jag och ellen runt tolv. Vi tog resten av skagenröran & baguetten till frukost. Sen fick vi bråttom. Ellens mamma ringde och sa att hon kunde hämta oss om tjugo minuter.. & där stod vi i pyamas, hehe. Jag fick ställa mig och baka tårta (som jag lovat att göra till mitt kalas idag) & ellen fick städa mitt rum. Hann nästan med allt. Fick åka till ellen i pyamasen & hade ingen aning vad jag glömt. Men sen blev allt bra. Vi fick tacos & nu kom jag på att jag inte behöver berätta hela historien igen. Ellen har ju redan berättat vad vi gjorde ;)

Men idag iaf. Jag hade satt klockan på 11 men orkade inte gå upp då så jag stängde av larmet & la mig i ellens sköna säng igen.. Så klockan tio över tolv väcktes vi av att pappa ringde & sa att farmor skulle hämta mig om tjugo minuter. Då skulle jag vara redo att gå på mitt födelsedagskalas. Mina ben stressade runt för att göra mig iordning medan mitt huvud fortfarande sov. Jag hann iaf åka hem & bjuda på min goda tårta :) Jag fick ett presentkort på Body Shop av kusinerna & 500 kronor av farmor. 

Nu sitter jag här och ska snart göra mig klar för att åka på dans. Idiotisk tid, halv nio till halv tio. & vem är INTE helt död en kall, mörk vinterkväll? Men det täntke ju inte carro & jag på i somras .. hehe :)

Herrjävlar det blev ett långt inlägg. Blev lite gladare över att skriva om min helg som verkligen har varit skitbra! Har tittat på kameror nu. JAG VILL HA EN. Men om jag har tur så får jag mer pengar på onsdag & på julafton så då kanske jag kan köpa mig en. För jag kommer aldrig få en av mina föräldrar. (Jag tänker inte sluta klaga!) Nåja, jag ska sörja en stund till innan jag laddar upp inför en timmes dansworkout! cya ♥


Såhääär god & fin var tårtan jag gjorde,

& kolla in dessa godbitar!



Mina tre rimliga favoriter!

Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0