dagens i-landsproblem

För det första vill jag bara säga att jag var i tid till skolan idag :)
För det andra vill jag bara säga att jag börjar nästan bli föör aktiv här på bloggen, för mkt fritid I guess ..?

SEN, för det tredje vill jag bara säga hur arg jag är för tillfället!
Jävla radioväder :@

I morse lät det såhär:
"Fint väder i stort sett hela landet förutom högst upp i norra Sverige. Annars blir det en molnfri dag, måttlig vind & en temperatur på 15 grader i söder & 5 grader i norr."

Eh va? Så nu bytte KALMAR plats med Gällevare? Här har vi varken sol, måttlig vind eller 15 grader.. Här har vi ist regn, blåsigt & .. ja, ngt lägre temperatur än beräknat. Vet ni vi gör såhär, alla som inte bor i Gällevare. Titta ut genom fönstret. Är det sol?

Aja, dagen har bara börjat.. Vi får se om vädret förändras ..
Tur att jag tog vinterjackan iaf!

Kalle säger chachaa, vi har medialektion & det är ju kul!


Min bild som jag tänkte sätta på min mediamapp, vad tycks? :)

Hejsvejs ,t

Kommentarer
Postat av: angi

Naajs pic jue, fast jag ser lite ut som ett spöke:)

2009-10-07 @ 16:11:47
Postat av: tovss

nej du är jättefin<3

2009-10-07 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0