Vaknat på fel sida,

Och nej jag har inte slutat blogga! Jag är bara allmänt nere och tycker det är meningslöst att blogga om ointressanta saker som liksom vad jag gör för tillfället när jag inte gör ett skit. Plus hur många läser liksom bloggen på en skala ett till tio. Känns som att jag har så mycket viktigare saker för mig sm jag borde göra.
  
Okej nu är jag orättvis, tycker faktiskt om att blogga även om jag inte brukar veta vad jag ska skriva. Men bloggen i sig är ju bra även om dom flesta bra inläggen kommer ifrån tove, fast det kan ju bli en sak för mig att förbättra:)
  
Usch är bara inne i en dålig fas känner jag, håller på att bli sjuk eller är snarare, har inget roligt att se fram emot, har bara allmän otur hela tiden och brist på idéer eller ork till att fixa till mina problem plus att jag har ton av skolarbete som inte gör saken bättre.
  
Nej nu får jag rycka upp mig och börja tänka och blogga om roligare saker, happy thoughts happy thoughts!
Detta är iaf anledningen till att jag är dålig med uppdateringen för tilfället (vill inte att mitt dåliga humör ska smitta av sig på er som faktiskt läser det jag skriver)
  
Nej går och lägger mig nu och hoppas på att jag vaknar på en bättre sida imorgon. Kan ju blogga om något roligt då, ska iaf vara hemma från skolan med min förkylning.
Förresten innan jag slocknar såg jag Mitt stora feta grekiska bröllop precis- underbar film! Tycker egentligen inte filmen är direkt toppen men man blir liksom glad av den (och det kan ju jag behöva:) guuuud night!
  
,e
/väntar på lite bilder från tove men här en bild så länge sen vår tjejkväll i kåremo (inte snyggaste bilden)men iaf.
mm
jag & emmsan :)

Kommentarer
Postat av: tovsan

& du tror att man inte blir på dåligt humör av detta inlägg? ;)

2009-11-30 @ 10:07:58
URL: http://tovellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

liiiite kanske, just därför jag undvek att skriva det till en början men du frestade mig:) haha men ring mig när du kommer hem.

2009-11-30 @ 14:09:20
Postat av: a

ryck upp dig för fan

2009-11-30 @ 17:18:25
Postat av: a

haha skoja, men seriöst sluta deppa :)

2009-11-30 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0