unfair,

Jaha ni, känner själv att jag är väldigt kass på att uppdatera men jag tror faktiskt inte någon lider särskilt mycket över det. Kan ju lova att förbättra det och mycket av problemet ligger ju i att tovsan är bortrest.
  
Usch den snorvapen. Här ligger vi i kyliga,kalla och mulna (hm säger man verkligen mulna) Sverige och tvingas dra på oss 8 lager kläder för att inte frysa ihjäl ute medan fröken sunden ligger på en strand i egypten och steker sig bruna. Livet är bra orättvist!
  
Okej får väl erkänna att vi inte har det så dåligt här hemma heller. För det första är angelica ensam hemma så jag har flyttat in i hennes hus över helgen. Igår hade vi faktiskt en mysig kväll med ett gäng här hemma när vi släckte ner allt, tände ljus, blandade ihop drinkar & låg och berättade spökhistorier till klockan 2 på natten.
 
Angående drinkarna så säger jag bara att jag och angelica ska ta vårt pick och pack efter gymnasiet och göra karriär utomlands som bartenders i ett år. Inte helt fel!
Hm fick helt plötsligt jätte mycket att berätta om? Det var något nytt! Jag hade matte prov i fredags som gick helt okej. Jag kom med i klacken inför rugbyn så nu är det bara att spara sin röst tills dess plus att det händer massa roligt innan det. 
  
Oj nu blev det liksom för mycket att skriva! Får fortsätta senare, har ändå inga planer för dagen. Tjillevippen:)
  
,e

Hoppas hon sitter fast i en sån här och inte får ha det så härligt som hon har det.
Okej nu är jag lite vrång men tycker ändå att hon kunde tagit med mig till kamelernas land:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0