sovdulillaviderung

Tjabba tjena hallå bloggen.
Hm har nog fortfarande inte kommit på något vettigt att skriva men kände endå att det var dags för ett nytt inlägg.
Har tillbringat hela kvällen till att skriva på min hemtenta i no nu & hur långt har jag hunnit?.. Jo jag har gjort en enda uppgift av 5, KUL! Usch fattar inte varför jag går natur. Eller egentligen är det inte så svårt. Vi har inte så många läxor och prov och sånt men det lilla vi har är jätte komplicerat:(
Eller är det bara min hjärna som står helt still. Har verkligen inget intresse alls för allt det här med miljön och sånt! Okej nu ska jag inte uttråka er få som orkat läsa så här långt utan tänkte avsluta med att berätta att jag & angi har kommit överens om att vi ska börja ta träningen på allvar nu. Så på torsdag drar vi igång.. Varje dag hårdträning & måndagar fys & kondition. Hälsa dom nya bodiebuilderna välkommna säger jag bara. (Och tove när du får gärna hänka på när du läser detta) Hihi beachen 2010 here we come ..wiiiie
,e





Kommentarer
Postat av: tovsan

haha jaa jag och angi har ju inte precis tagit våra konditionsträningar på måndagarna så seriöst ;)

2009-11-04 @ 09:50:52
URL: http://tovellen.blogg.se/
Postat av: angi

Nej men nu jävlar, denna gången är det seriöst! haka på om du vill; måndag lång löpning och styrka,Torsdag mellanlång löpning och styrka och söndag antingen långpromenad eller joggning tror jag vi kör på :)

2009-11-04 @ 22:55:59
Postat av: tovss

amen det är ju bra att ni tar dom dagarna jag redan har träning :O hehe

2009-11-05 @ 22:06:21
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0