Slappsöndag

Tjolahopp:) En ovanligt slapp söndag är vad jag har haft..eller okej säg en söndag som inte är slapp.
Har inte gjort ett skit. Tove sov hos mig igår kväll efter att hon jag och villeboy haft lördagsmys så vi har bara degat hela dagen plus att jag har kollat på världens bästa film. 
   
   
Okej nu är det ju så att alla har olika filmsmak och jag har en väldigt varierad men detta är en av dom bästa "fina filmerna"!  Älskar verkligen hela filmen från början till slut plus att den har så fin handling och jag börjar alltid gråta lika mycket varje gång jag ser den. Vid din sida heter filmen förresten- sjukt sevärd!
  
  
Så nu kom jag precis hem efter promenad med angelica. Tänkte hoppa in i duschen nu och sen bara lägga mig framför tv'n resten av kvällen. Det är alltid massa bra på tv på söndagar och sen nästan aldrig annars. Plus att jag är sjukt avis på tovsan som sticker till egypten imorgon. Aja antar att jag får unna henne det..byebye
  
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0