Ny dag, nya möjligheter

Morning sunshines:)
Tidig morgon för mig idag när jag vaknade någon gång vid 7 tiden. Försöker ställa mig själv frågan bara vad jag gör uppe vid den här tiden när vi har sovmorgon men kom på att jag lovat zozan att ta igen lite av hemtenta på resurs innan skolan så där har jag min anledning. Gud vad skönt det ska bli med helg snart som jag förresten tror kommer bli riktigt kanoners:)
Andra frågan jag ställer mig är varför man bor i sverige i detta sunkiga vädret. Usch regn kan verkligen göra en på dåligt humör, men icke ska jag låta detta förstöra min dag. Med glada miner drar jag på mig regnstället och traskar iväg mot skolan, see you biiitches:) 
,e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0