Livet leker

Jaaaaaaag fåååååår daaaaaaaamp påååå bllllloooooogggeeeen!, det går ju inte att ladda upp bilder:(
Jaja för att prata om lite roligare saker så är det fredag och därmed helg(y) Veckorna bara rusar förbi och nästa vecka är det rugby, ngta!
  
Hela dagen idag har man varit allmänt död sen köningen igår. Hade det mycket trevligt igårkväll iaf så tack folket(y)
Och stagg, fuck off:) Som sagt död dag och därför var det helt okej och mer än så att avsluta skolveckan med idrott och simhall där vi låg och degade i poolen och i bastun.
  
Ikv ser planerna ut som så att jag ska träffa emma! Vet inte riktigt hur det blir än om klacken hade tänkt ha tacokväll eller inte men det löser väl sig. Ska iaf bara ta det lugnt och spara mig till rugbyn, livet leker

,e
schnyygg
ojoj se där jag lyckades trotts allt, men orkar inte ändra texten nu bara för det:)
  
STAGG ÄR DISCO, KAGG ÄR ROCK´N ROLL var mitt budskap iaf!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Det är inte bloggens fel,kära Ellen....det är bara du som är så himla oteknisk, det hjälper ej ens med en Apple-dator och så går du dessutom på kagg.??...hallå..!!..Det är bara att inse fakta..Tove ÄR bättre på detta än dig..:-)

Men jag gillar dig ändå. Kram på dig !! //Toves knäppmamma

2009-11-22 @ 14:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0