Ledigdag

Hm ja.. förra inlägget var väl lite sådär men vad gör man inte för sina vänner:) Dålig uppdatering tycker jag att det är också, men det beror nog på att tove inte är hemma och jag som inte har några idéer om vad man kan skriva om får ta hand om hela uppgiften själv.
  
Nej nu ska jag sluta beklaga mig. Har faktiskt ledigt idag från skolan så det är väl sådär helt lagom skönt. Måste dessvärre ändå till skolan för plugg och utvecklingssamtal vid 13.00! Efter det tänkte jag och tjejerna ta en runda på stan och bara mysa.
  
Tycker faktiskt att veckorna går väldigt fort så nu är det väl bara att se fram emot helgen då jag hade tänkt flytta in till angelica så att hon slipper sova ensam. PLUS att jag måste säga att jag tycker tovsans inlägg innan hon åkte var så sött! Älskar dig också knäppskalle<3 även om vi inte missbrukar ordet så vet du att jag gör det bästa vän!
 
,e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0