LASSE KAAAAAAGGGG, Ellen tänker bara på mat!!

Klockan är nu 23.33.20 och jag angelica och emanuel sitter hemma hos ellen och löser världsproblemen. Vi har typ inget liv så vi skriver lite här. Ellen tänker bara på mat som vanligt. Nu måste jag (manne #9) hem och spela NHL 10 och äta och kolla OTH. Jag (angelica) tänkte sitta här ett tag innan jag åker hem och kollar på ett nytt avsnitt av GG. Kvällen då, idag har stagg köning, vilket innerbär att man köar för årets rugbybiljetter i princip hela natten. Eftersom vi är KAGGNISTER så var vi såklart tvungna att gå dit och höja stämmningen lite. STAGG ÄR DISCO KAGG ÄR ROCK N' ROLL !!!!!!! Så ska vi ätaa lite gott och njuta av ledigheten imorgon. Så nu räcker det Angelica med ditt skit snack! Puss och hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0