Händelserik söndag

Heeei, kanske ska börja överlägga om det här med blogg verkligen är en så bra idé för oss lata som knappt orkar sätta på datorn:) Äsch nu skojar jag bara tove får ta tag i det när hon kommer hem imorgon wiiiie, saknar mitt busfrö<3
Jaha ni annars händer inget speciellt, min bror fyller 15 år idag. Grattis ossssiboy:)
Har faktiskt haft en ganska händelserik söndag tro det eller ej. Nästan alla söndagar brukar vara riktigt kassa och sega då man bara går och fasar för en ny skolvecka (måste faktiskt säga att det inte är så längre på gymnasiet, höhö kagg i mitt hjärta).
  
Nej men idag iaf, först och främst har jag sovit hos angelica hela helgen och vi har verkligen inte gjort något alls förutom att mysa på blodigt allvar & sjukt skönt var det! Sen idag var jag först ute och åt med familjen och efter det var det möte med klacken. Haha sjukt kul har vi måste jag säga. Började med att vi satt och snackade lite om de kommande veckorna. Senare packade vi ihop våra prylar och gick och hade picknik i en rondell då vi även beställde pizza och gick och shoppade diskborstar på maxi!
  
Vi slutade iaf i mcdonalds lekhörna och köpte mcflurry deluxé bestående av glass, kolasås, chokladsås, smarties, daim (marshmallows var slut) men värt att smaka:) Nehe det var min dag det.
Är sjukt taggad inför rugbyn faktiskt nu.
Ska kolla lite heartbreak hotel och sen sova, godnatt ruggugglor:)
  
,e
  
(har fortfarande inga sevärda bilder så ni får vänta på toves utlandsbilder & våra andra kommande bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0