Glädjerus

Nehe nu kände jag att det var dags för ett nytt inlägg. Vet inte riktigt varför men blev bara helt plötsligt på ruskigt bra humör?.. finns bara ett ord för detta mysterium, humörsvängningar!
Springer runt här i mitt rum nu och dansar och hoppar! Överskotts energi..mjo kanske:) Tycker iaf det ska bli stört skönt med myslördag idag, känner att jag inte orkar så mycket mer än det.
Hade en trevlig kväll igår också hemma hos Benne med massa trevligt folk så det tackar vi för(: Nu tänkte jag ringa tovsan och dela med mig av min glädje wiiiie. Finns ingen anledning till att sitta och deppa när man kan peppa:)
,e


Hur många rutor gör dig glad?.. & lördagen är räddad:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0