NOTHINGTOSAYUPHERE

Heeei!
Ska försöka skriva i pauserna när inte tvn distraherar mig, men är det både top model & gossip girl så är det. Även om jag vet vem som vinner top model ;) Ska jag referera lovet lite?

Vi började ju med att ha en myskväll hos ellen på fredagen. Sen på lördagen åkte vi upp till linköping och vidare till stockholm (fjollträsk) på måndagen. Shoppade oså innan vi stack tillbaka linköping & kalmar. På torsdagen va det mys hos ellen igen. & sen har jag bara slappat. Hunnit äta kroppkakor hos farmor. &..

..köpt en systemkamera!! WIIIE säger jag bara! Har tagit kort på det jag köpt i stockholm och på lite annat. Har dock inte förstått hur man lägger in bilderna på datorn, men det kommer .. imorrn I think :)

Och det blir en åreresa för mig & ellen, hur bra är inte det?
Livet leker helt enkelt :D

Imorrn är det skola som gäller & jag måste säga att så himla tråkigt kommer det inte bli. Visst, det är bättre att vara ledig men skolan är väldigt lugn nu. Sen är det bara en & en halv månad kvar till jullovet ;)

Det var väl det.. Nu ska jag titta på hål i väggen & sedan duscha & sova.

Hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0