unfair

Tjena mittbena, har haft en riktigt lugn helg hittills. Tycker det känns lite som söndag faktiskt för jag vaknade inte förrän vid ett idag och har inte vart utanför dörren annat än med hunden. Nej nu får jag banne mig ryck upp mig!
I torsdags var det rugby och resultatet ska vi inte ens nämna. Fucking stagg vann! Okej jag ska inte snacka så mycket skit om stagg, men det var faktiskt orättvist och det säger jag inte bara ur en kaggnist synvinkel.
Kagg borde ha vunnit minst en av matcherna om det inte varit för dom fruktansvärt korkade domarna som dömda bort alla kaggs mål och la all fördel hos stagg. Usch en blind senil gubbe med rullattor på 80 bast hade dömt bättre (staggninster hela bunten såklart förutom en).
  
Okej det här med att inte snacka skit går inte bra tycker jag! Vet inte varför men tror jag utvecklat ett hat eller vad man säger mot stagg sen jag började på kagg! Fast det betyder ju förstås inte att jag inte tycker om de flesta människorna på stagg:)
  
Nej men som sagt det är bara att komma igen nästa år och peppa som bara den. Haha är lite sugen faktiskt på att söka själv till nästa år, får väl se hur det blir med det! Rugbykvällen blev iaf ganska misslyckd dels på grund av att vi fick en orättvis förlust och dels för att vi var tvungna att stanna och städa efteråt, och eftersom alla (och då menar jag nästan verkligen alla) stack så fick vi ta hand om hela jobbet själva!
  
Klockan halv 12 lämnade jag sporthallen och åkte hem för att snabbt duscha och fixa mig till festen som jag för övrigt inte hann till eftersom jag kom ut vid halv ett och den slutade ett! Usch det var inte min dag.
  
Fick hur som helst ett kul avslut på kvällen efter en efterfest hos adam (försfest för min del) där vi fick till lite sköna citat. Blev som sagt inte som jag tänkt mig men nästa är då jävlar säger jag bara:)
  
Hm kände att det blev ett för långt inlägg nu.. fortsätter på ett nytt:D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0