STATSSKICK

Kom att tänka på hur bra hiphopmusik med fiol i är. Satt och lyssnade på låtarna från Step up och fastnade genast för DENNA.

Hinner inte skriva så mkt mer. Skriver en samhällstenta. Har rätt mycket de närmsta veckorna.. Men det är väl så lagom till jul. Sen är det bara att slappna av i ngra veckor innan man kör igång igen. Påtal om jul, en månad kvar till julafton! Gud vad mysigt det ska bli! Längtar till snön, värmen inomhus, doften av pepparkakor, lussebullar och barr. Blir glad bara jag tänker på det!

Har faktiskt inte blivit sjuk av sprutan heller. Nåja, inte än iaf. Ellen tog sin idag så jag ska nog ringa och fråga hur hon mår lite senare. Jag får verkligen hoppas att jag inte blir sjuk. Men det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk typ imorrn ist. Hela jag är ju som en efterbliven klump HEHE (ville, enbart till dig). Nej, nu ska jag tillbaka till min samhällstenta. Regering, riksdag & statsskick. Roligare blir det inte!

hejsvejs ,t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0