dagsöverblick,

Jaha det var den dagen det! Började med utvecklingssamtal som gick som smort(y) därefter åkte jag, angelica och zozan in till stan där vi mötte upp natta och kikade runt lite. Köpte mig en festklänning och ett par guldöronhängen! Fika hann vi också med på krusiernska innan vi tog bussen hem till natta där vi lagade mat och pluggade på inför matteprovet på fredag (fattar nada alltså). Helt okej dag iaf:)
  
Imorgon är det back to school fast vi börjar inte förrän kvart i 10 så det känns ju helt okej. Nej men nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig i tid för en gång skull, natttti knasbollar:)
,e


En extremt dålig bild på klänningen, men iaf det är paljetter upptill och transperant nere!
Se där nu blev det ju lite av klädinslag på bloggen (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0