BUBBLES

Det är nog rätta ordet över min dag. Bubblig.

Jag är på skitbra humör och nu är det helg! Min fredag började med sovmorgon och sedan en lugn svenskalektion där vi skulle skriva sagor. Det hela slutade med att läraren lovade att bjuda oss på fika ifall vi för en gång skull kunde vara tysta. Så det var vi, & nu väntar jag på bullar & saft till på måndag! Efter svenskan hade vi lunch (tänker inte klaga även om jag vill, är på för bra humör) och sen hade vi franska. & såklart hade vi inget läxförhör när jag faktiskt var 100% säker på läxan, men vi fick sluta en halvtimme tidigare helt oförberret vilket aldrig händer. Så vi satt i cafeterian och myste innan matten började. & det börjar bli KUL med matte, faktiskt. Jag vann även bingon så att hela klassen fick gå hem (för snäll är jag asså, kunde valt att bara jag fick gå). Efter det var det bara att rulla hem på min cykel (täker inte heller klaga på vädret fast jag vill) och nu sitter jag här och är .. glad. Bubblig.

Ungefär såhär:

Rätt glad bild va? Ibland är jag påhittig hihi :)

Ikväll så ändrades planerna och vi får se hur det blir, men vi hör av oss senare för att informera alla ni som är så nyfikna ;)

Hejsvejs ,t


Kommentarer
Postat av: emma

vaaa tove!? vem vare som vann bingon egentligen ;)?

2009-11-06 @ 18:17:00
URL: http://emmaroyne.devote.se
Postat av: tove

haha men jag vann TVÅradersbingon ;) ses snart <3

2009-11-06 @ 21:03:21
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0