BORDE VI?

Ja, borde vi döpa om bloggen till typ "filmbloggen"?
Hehe, här kommer iaf ngra trailers på filmer jag tkr ni borde se. En del har jag säkert tipsat om innan men en del är nya :) Bilder från Egypten kommer nog oxå ikv. Om jag hinner, tar ju en stund att trixa med sånt :)


En konstig mix av scener ur Accepted. En komedi som handlar om en kille som inte in på ngt college så han startar sitt eget. & sen leder det ena till det andra..


Åh vi ska se den på måndaag :D längtar sönder! Inget tips då kanske men tänkte bara i samma veva tipsa om böckerna, speciellt den sista :)


Tjejer .. Snyftvarning!


Okej jag har redan tipsat om Fired up men hittar fortfarande inte en bra trailer, sök på youtube annars har ni ngra småsnuttar från filmen här :)








Ha så trevligt så ska jag fixa bilderna nu, ciao :)

.t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0