BÄSTAVÄNNER

Jag måste ha världens bästa vänner. Dom är verkligen helt underbara. Snälla, omtänksamma & får mig alltid på bättre humör, för att inte tala om hur vackra dom är ♥

Carro kom hit innan med ett kuvert adresserat " A hidden kiss for Tove". Där inne låg en söt lapp och en fingerborg. Hon vet hur mycket jag tycker om Peter Pan. & jag lipade lite. Så himlans fint ♥

Ellen & Angelica, ni betyder också så himla mycket. Ni gör mig alltid glad, den lilla tiden med er ikv kommer förgylla min resa ♥ Kommer verkligen sakna er alla tre. Det känns som vi inte säger detta till varandra så ofta. Men jag älskar er, ni är bäst - helt vrickade i huvudet - men bäst ♥ 

Kommentarer
Postat av: angi

naaw, älskar dig med<3

2009-11-11 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0