VAD VILL JAG HA?

Ajdå läste toves hot inlägg nu om min dåliga uppdatering. Näväl antar att jag bara har mig själv att skylla så jag drar väl igång nu när jag ändå inte har något vettigt för mig.
Tänkte på det här med önskelistor. Jag tillhör faktiskt en av dom grupperna som hela tiden säger "jag vet inte riktigt, det blir bra med pengar"när någon frågar vad man önskar sig i julklapp & har alltid gjort. Men om sanningen ska fram, hur kul är det egentligen att få pengar i julklapp?
Okej att det känns helt okej i efterhand när man sitter där någon tusenlapp rikare och speciellt när rean börjar två dagar efter jul men det är fortfarande inte kul på själva julafton.
  
Julafton och alla dagar innan är ju faktiskt till för att man ska vara lite excited( för att ta till min utomordentliga engelska) över vad man ska få i julklapp. Ni vet snacket om hårda,mjuka, stora eller små paket. Vad har det egentligen för betydelse då?
  
Så nu tror jag att jag fått fram min synpunkt, dock lär jag inte komma ifrån det för hur mycket jag än försökt mig på en önskelista så lyckas jag inte:( Säger väl ingenting ist och ser hur livlig fantasi mina knäppisar till föräldrar har.
Eller jo var lite småsugen på en kamera faktiskt tidigare idag men hade ju turen då att..
  
jag: Tror jag skulle vilja ha en kamera i julklapp faktiskt
mamma: Nej men jag har en som jag inte använder som du kan få!
  
Se där nu är jag en kamera rikare. En röd och flashig en men problemet om vad jag vill ha i julklapp står ju kvar.
Hm får ta mig en tankeställare nu innan jag kryper ner i sängen. Sjukt skönt ,medge att man blir mycket tröttare nu mot vintern. Okej jag vet att det beror på att det är mörkare. Men är det någon mer än jag som det är absolut omöjligt att ta sig upp på morgonen för? Okej nu kallar sängen avslutar där, godnatt :)
  
(Ojoj har ägnat några timmar nu med till att plocka alla gamla bilder sen bdb och helt glömt bort detta inlägget men nu kom det. Apropå bilderna kommer det bli andra bullarnu, dock inte idag men iaf:)
dgf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0